Volkswagen Cross Polo


Itthon csak elvétve szaladgál néhány a Volkswagen Polo fiatalos, szabadidő-autós megjelenésűvé alakított változatából, a Funból, amelynek ráncfelvarrás utáni megfelelője a Cross Polo.

Típuskínálatán belül új családokat épít a Volkswagen. Az alacsony fogyasztású és károsanyag-kibocsátású, gazdaságos modellek a BlueMotion családba tartoznak majd, míg a bitang erős csúcsváltozatok lesznek a Golf R32-ből származó R család sarjai. Ezek egyelőre nem büszkélkedhetnek szerteágazó családfával, hiszen például BlueMotion emblémás Volkswagent még hiába keresünk a kínálatban, ám a sornak itt koránt sincs vége. A dögös külsejű, szabadidő-autónak látszó négykerekűek a Cross család tagjai. Ez az autó jó példa arra, hogy a Volkswagen is tud belevaló, figyelemfelkeltő négykerekűt alkotni. Ráadásul a Cross Polo nem sportosságával, óriási teljesítményével, vagy formájával hívja fel magára a figyelmet, hiszen ez jól láthatóan, továbbra is egy Polo. A változást csupán egy-két ügyesen megválasztott kiegészítő alkalmazásával érték el a tervezők. Persze hatásos a színválasztás is, de a tetősín és az autó alsó részén – a lökhárítókon, az ajtókon, a kerékíveken – végighúzódó műanyag borítás és a nagyobb szabad magasság szintén nélkülözhetetlenek a szabadidős összbenyomás eléréséhez. Belül a külső fényezéssel egyező színben pompázó ülések mellett csak a Cross feliratú váltógomb és az alumínium pedálok különböztetik meg ezt a Polót a többitől. Az 1,4 literes, 70 lóerős, háromhengeres dízelmotor a tőle megszokott hangaláfestéssel és dinamikával mozgatja a kis Polót, csekély fogyasztás mellett.

Vissza a hírekhez »
Vissza az Autóhitel Portál főoldalára »